New Time?Why?

Sunday.

Jag ser inget bra i sommartiden. Man får sova en timme mindre, och det är bara larvigt ljust ute. Haha...

En grej som jag gillar är nyheterna i naturgodishyllan. Dels Kanelmandlarna, dels lakrits i jogurt. Sistnämnda är ingen höjdare, men förstnämnda gillar jag mkt. Inte första gången jag äter det, har mumsat på det under mina besök i slovakien de sista åren..

Apråpå slovakien så ska jag ta en sväng dit under påsklovet =). Dessvärre åker vi hem PÅ MIN FÖDELSEDAG. Sug..Har suttit på flygplan sjukt många födelsedagar. Ingen fara när det är sånahär 2 h långa resor, men det var astrist när jag åkte hem från Teneriffa. Enda positiva var att de delade ut choklad till födelsedagsbarnen. Men det kan jag ju glömma att RyanAir kommer att göra....

Åh, den omskrivna gubbjäveln stormade just in, oanmäld...FML

Kommentarer
Postat av: Diana

HHAHAHA fuck på gubben!

2009-03-29 @ 19:41:59
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0