Happy St Patricks day!

Mjao!

Jag orkar inte skirva nåt om min dag. Känner att en fökylning är på väg! :(. Men imorgon är det studiedag och då ska jag gå ut på stan!

Ja, har ni på er gröna kläder dårå?
Har inget grönt plagg faktiskt..Haha. Jag känner irländaren inom mig. Nej, men faktiskt, precis som jag sa till min käre vän Aho i lördags, så finns det faktiskt en sannorlikhet på att jag är utav keltisk härkomst! Måste säga detta till Novotny. Han lär nog oxå va det utan att veta om det =P..Ja. Det är rätt coolt faktiskt...

Nåväl nu släpper vi allt som har med irland att göra och far till indien istället =P. Vi såg nämligen klart på dendär indiska filmen idag. Under denna dansscen kom jag på att jag faktiskt på att jag sett filmen, iaf en bit av den. Haha, vilken nörd jag är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0