Fredag!

Oj,jävlar vilken snöstorm! hehe, känner att våren är på väg...

Idag har jag haft ett jävla kemiprov...Asså....Tror jag gjorde fel på dom första frågorna typ...Great..Sen när jag lämnade in provet och Said frågade hur det gick, sa jag att det gick dåligt å då sa han "Du blir säkert godkänd...Minst!" haha, yeah right.

*Drömmer mej tillbaka till fredagen i höstas, då vi oxå haft kemiprov... Då Diana och jag gick till centrum och köpte rispuffar med chilismak för att vi hade en lång håltimme, sen hade vi världens mest roliga fysiklabb med vår käre vikarie, sen på kvällen gick jag till den mest awesome partajet med far*
Högst sympatisk dag!

Nu ska jag gå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0