FEL LÅT VANN!!!!

Mjao!

Asså..Jag mådde verkligen förjävligt inatt. Varför?:P

Jo, igår så gick ju ja å mina vänner hem till Aho för ett litet birthdaykalas. Vi åt persiskt som Ahos mamma lagat, å det var jättemumsigt :3 :). Sen började vi hälla i oss en massa och sedan vart det tårta. Efteråt var det dans och dans och ännu mera dans. Shit asså...

Sen kom den värsta stunden. Vi såg den sista biten i melodifestivalen. FYFAN! Hur kunde dendär jävla operan vinna? För det första är det nåt man hört redan, för det andra låter det som något typ vitryssland skulle kunna skicka! Snälla snälla losade med typ 11-12 poäng...Poor child....
Alla andra tyckte om den dock, förutom Natta, right?

Iaf, så vart jag fortfarande arg pga dendär katastrofala vinsten. Men sedan så körde Aho och jag irländsk dans och då blev allt bättre. Fyfan va snurriga vi vart. Sen körde vi samma dans 2 ggr till..

Sedan höll Henrik på å köra en danskurs med mej, vilket fick mig att misstänka att detta var de sista minuterna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0