ALDRIG MER FYSIK =D

HAHAHAHAHAHAH!!

Diana, Alex,Johanna och jag. Vi är bäst!!!! Vet ni?VI HAR G I FYSIK HAHAHAHAH!!!!!!!

Jo, idag efter skolan så skulle vi göra en muntlig kompletering, då
Diana och jag som sagt körde ett snyftsnack med LO efter detdär hemska provet i onsdags. Hans beslut var att låta oss göra en muntlig kompletering idag kl 15.00..
Jag har typ aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Och vi fick stå å vänta utanför klassrummet, så nåra sega människor labbbade i 10000 år...

Iaf, så gick Diana å jag in i klassrummet, besvarade några frågor. Jag sa fel på nåt, men han låtsades inte höra det, tack å lov :D..Sen efteråt sa han:
"Ok, men då säger vi att ni är Godkända" eller nåt sånt..

Fyfan va lyckliga Diana å jag var. Vi skrattade hela vägen till busshållsplatsen där jag vinkade av Diana.

Nu sitter jag här å plötsligt började jag tveka på om han verkligen sa att vi fick G. Så jag smsade Diana som försäkrade mej om att det var sant :D

Nu ska jag lyssna på musik, och ignorera allt som har med skolan att göra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0