Äntligen är julen över

Så sitter man här ensam efter att lilla Alex varit här. Vi har käkat sushi i trånkan å fjantat oss lite med projektarbetet här. Å snackat skit å kollat på fresh prince i Bel Air :)

Igårkväll va ja då hos lilla Veronica. Hon fyllde år och alla hennes gulliga systerbarn var där :D..Sen var hennes boyfriend där, å en trevlig flicka som e bekant till veronicas familj. Hon var tydligen 14... var hon verkligen 14?! haha! Hon berättade roliga saker från sitt liv :D, haha inte var mitt liv så kul när ja var 14 xD..Men det var trevligt värre :)

Nu vetejagfan vad jag ska göra....Går det nåt bra på tv? NEJ DET GÖR DET INTE FÖR JAG HAR INTE TV400 LÄNGRE SÅ JAG KAN INTE KOLLA PÅ 90210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0