Usch

Asså shit...Vilken dag....

Var på naturhistoriska med NV....

På tåget satt mina vänner å anklagade mej för att vara bitchig. De tyckte inte om mina brist på smilegubbar i sms.. Mina kära vänner, om ni ändå visste hur länge jag har gått runt och stört mej på en människa som aldrig skriver smilegubbar i sina mail....

Väl där kollade vi på en film på cosmonova. Efteråt höll jag på å dö. Vi skulle besvara en massa helvetes frågor om utställningen. Lågstadievarning?

Sen blev jag ännu mer bitchstämplad, men Kim å ja dissade de andra och åkte hem. På tåget såg jag en man som bar en keps med en fjäder på...


Kommentarer
Postat av: jag e awesome!

Robin hood utan kalsonger?

2008-09-19 @ 21:16:12
URL: http://awesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0