Min åsikt

Folk brukar tycka olika än jag om olika saker har jag märkt. En sådan sak som jag inte diskuterat med så många om är utseendet hos folk som anses snygga.

Jag tar exemplet Alice Dellal. Hur i helvete kan hon få ett modellkontrakt värt miljoner?Jag kan säga såhär att om jag får en dag på stan hittar jag minst, 70 tjejer som e snyggare än hon. Nu handlar tydligen branschen inte om att vara snyggast,utan om att sticka ut ur mängden, men hallå?Vem gör inte det?...Nej, ja föredrar Adriana Lima, det är så en modell ska se ut enligt mej.

Och nej, jag påstår inte att jag är snyggare än nån i detta inlägg, ifall att någon missförstår....

Dags för ännu mer chips

Kommentarer
Postat av: haxxarn simpazor

Haha, det gäller att knulla med rätt personer! xD

2008-09-12 @ 21:05:26
Postat av: Carro

hahaha jojo så är det absolut,speciellt i den världen :D

2008-09-13 @ 08:50:55
Postat av: Aho

Det finns nästan inga snygga modeller! :(

2008-09-15 @ 15:13:25
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0