Rolig kväll :)

Regnet läser uppenbarligen inte min blogg, men trots det så lät jag inte den förstöra min kväll!

Runt halv sju träffade jag  Kim, Aho och Andreas. Vi skulle gå till stortorpsbrasan men när vi gick förbi Tesselis beslutade vi oss för att ringa henne. Hon var hemma hos henne och det var även Emi och Christian. Ungarna sade att brasan tänds först 8 så vi satt å chillade i Tesselies rum. När tiden var inne begav vi oss till stortorpsparken. Men brasan gav vi inte så lång tid utan vi begav oss till dansgolvet. Vi dissade snabbt pardansen och dansade istället i en ring. Vi dansade oerhört grymt, och man fick en och annan blick, även utav vår engelskalärare som stod och bevakade oss med stolthet :D
Vi stötte sedan på Virre, Hanna och Louise :)
Efter detta bestämde vi oss för att köra singstar hemma hos Emi. Detta kanske inte gick världsbäst för min del men jag får klaga på låtvalet.

Jag vill bara förtydliga detta för framtida inlägg:

Tesseli= Therese i min Klass, dvs brunnet ;P

Tess/Therese/Tessan= Therese i parallelklassen, blondin ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, singstar som är så jävla kul! Länge sen jag körde de...:)

2008-05-01 @ 09:17:36
URL: http://fjorton2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0