Snart bär det av....

Snart gäller det... På fredag åker jag till Slovakien och kommer hem ett obestämt datum.. Ni filurlar undrar säkert vad jag ska göra där. Jag råkar nämligen ha ett landställe där. Fast det ligger i civilisationen egentligen. Avståndet till staden (huvudstad) är ju endast ca 10 km. Vi åker ju då till stan 2 ggr per dag.  På dagarna åker vi ju då till stadsbadet (motsvarigheten till Eriksdalsbadet) . Sen åker man hem och fräschar till sig och på kvällen beger sig ut på stan.  Vimlar runt,  ser "kändisar" och äter glass.
De regniga dagarna springer man runt på alla shoppingcenters som finns.


Jag vet inte riktigt om jag ser fram emot detta.  Det är en för lång period och för enformigt. Men TACK OCH LOV  tydligen sista gången vi bilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0