Ansträngande skoldag

Idag kl 1 åkte vi alltså upp till stan för att ha en sk. vårutflykt. Vi gick till kungsträdgården där det var restaurangernas dag, men Natta, Jenny å jag dissade detta å gick till Donken.
Sedan var det slut för idag så vi tog en liten promenad förbi alla skrikande studenter mot Gallerian. Där åt vi den mycket omtalade glassen. Den var god. Men jag skulle ändå vilja sponsra alla som tjatar om hur fantastisk den är med en eurotrip till exempelvis kroatien. Om man nu talar om utomordentligt god&prisvärd glass :P...Både jag å Natta konstaterade alltså att glassen är aningen överskattad.

Sedan gick vi bland annat in på Butricks. Evigheter sen ja var där XD


Jenny och Natta provar glasögon.

image12

Jag fixade även födelsedagspresenten till mamma!  Fick med mej flickorna till Indiska som jag tjatat om hela dagen XD
Måste erkänna att jag köpte denna delvis till mej själv. Är ju som bekant lite Bollywood-tönt så jag passade på att köpa denna kopp och kalla det "födelsedagspresent" till en familjemedlem som man då givetvis delar koppar med :P....



image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0