>.<

Nu är jag typ död efter att ha besvarat 70 körkortsteori frågor. Det pinsammaste var ju att jag som NV elev inte kunde besvara en fråga om naturkrafter.
När jag lämnat provet utbrast våran "charmige" lärare: "Helt rätt på första frågan!"...Jag hoppas på g...Hade hellre velat ha högre, men jag var ju dum å inte pluggade på en hel del.

HAHHAHAHAA.... Apråpå dum...Jag kanske inte är så dum egentligen! Idag på engelskan gjorde vi ett iq test, och jag fick bättre resultat än våran smartskalle Andreas!. HAHAHAHAHAHAHA!!.....

MJAUW

Kommentarer
Postat av: Tess

Sawadee kaa :) Jag bor på Samui, en lagom stor ö för att stanna länge, det mesta finns ju här! Ha en jätte skön helg!

2008-12-20 @ 06:18:49
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0