Kan inte låta bli att blogga

Nej :)

Jag klarar inte av att icke blogga.. Det går bara inte :P...Dedär ja skrev om kanske kan bli av, om jag fortsätter tjata, har märkt att folk börjar ge upp. Tar upp samtalsämnet hela tiden så att....

Idag har jag varit hos Veronica. Det var kul. Lekte med hennes hund, studsade studsmatta och fick ont i huvet och framför allt gjorde något som Mingis,Vanja,Min bror och Faster (!) har önskat... Provat platta mitt hår..Det blev ganska fint, och shiit vad långt det blev...Men jag vet inte..Orkar inte platta varje dag lixom :P....
På bussen träffade jag ingen mindre än Jenny, och hennes kompis Jonna :) De skulle bara 2 hållplatser så det blev ingen längre diskussion..

Nu ska jag ta det lugnt :P.....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0