Nytt år

God fortsättning alla mina sötisar som läser min blogg. Detta är ju då årets första inlägg, låt mig lova ert mitt nyårslöfte, att blogga mer oftare ;D. eller inte
 
 
Sitter å chillar lite härhemma. Har haft en trevlig nyår med middag hos martin å ebba med mys människor. Å kollat på fyrverkerier å såntdär trevligt. Gillar ju inte nyår för att det alltid e panik å stress å ofta dåligt men denna gång kan jag definitivt säga att jag är mer än nöjd!
 
Så vad är då mina nyårslöften?
 
Jag e inte en såndär som gör nyårslöften. Snarare nyårsplaner. Dessa är mina nyårsplaner:
 
* Ta kandidatexamen, förhoppningsvis om allt går som det ska ser detta lagom till Sommaren, om jag mot all förmodan inte lyckas så blir det höst.
 
* Istället för att vara dålig och planera å resa med mina föräldrar till tråkiga ställen så ska jag ut å resa med folk jag gillar. Barça och Prag är mina specifika resemål om ni undrar.
 
* Antagligen bör jag även jobba oxå eller något sådant.
 
Så trevligt så trevligt.
 
hej då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0