Klagobloggen

Har fått klagomål på att denna blogg är en klagoblogg.
 
Om ni inte missat det ännu så är inte mitt mål att bli sveriges nästa superbloggare, vilket betyder att jag inte kommer lägga upp dagens outfit varje dag och hoppas på fler unika besökare. Faktum är att när jag bloggar, är det för att jag känner att jag vill skriva av mig, inte underhålla er i den mening som bloggare ofta gör.
 
Så om ni tycker att det är tråkigt att läsa mina korta negativa inlägg, så kan ni sluta upp med att följa denna blogg. Jag kan personligen kontakta er när jag skriver ett innehållsrikt inlägg som innehåller en bild som jag tagit själv istället för ett youtube-klipp som förmodligen är en nostalgisk 90-tals hit.

Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0