Flytta hemifrån

Allt jag någonsin har sagt om att bo hemma äger...
 
...Är ju bara sånt bullshit på riktigt. Beror iof på folks livsituation och familj. Men jag har insett att jag inte tror att detta är hållbart för mig iaf.
 
För bara en månad sedan blev det en aktuell fråga att jag eventuellt kunde flytta hemifrån (var en chans att jag skulle få flytta till innerstaden och allt, lång historia) så blev jag jättenervig. Men det blev inget utav det ändå å jag var faktiskt rätt lättad.
 
Jag tror i allmänhet att det bra att bo hemma när man är hemma själv, kan gå till kylskåpet när man vill, lalla omkring i huset själv å ja. sådär. men när det är helg och man bor tätt inpå två gamla jubelidioter så finns det inget jag hellre skulle vilja att bo någon annanstans.
 
Men nu är det så att nästa chans jag får ska jag göra allt för att kunna flytta. Fyfään. Är så taggad, Tror mina 21 år här är över nu. Vill inte slösa halva livet på att bo här..
 
Btw så tror jag att jag att jag e lite utav en drömunge, drömroomie etc. Helt sjukt att folk inte uppskattar detta.
 
Ahja. Bara 4 h kvar i dårhuset sen är det Koh Phangan med Vjonkan. Ja alltså Koh Phangan på Södermalm tyvärr. inte riktiga koh phangan i Thailand :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0