Sommar

Hej!
 
Idag är det fint väder. Erik å jag ska kanske bada. får se. funderar på vart man ska gå.
 
Vad jag har gjort de senaste dagarna?
 
Varit mer Erik! Jättemys.
 
Igår åt vi asiatisk lunchbuffee på stan å efteråt så kom en möhippa fram till oss å hon som skulle gifta sig hade ett godishalsband som hon ville att man skulle äta av. Kände att hygien-carro inom mig var lite äcklad med tanke på att hon gick runt å bjöd hela stan på sitt godishalsband men ahja, blev hetsad till att äta av det haha..ahja bättre än incidenten på ica skogås dagen innan då en alkis kom å plockade lösviktsgodis :(. Så äckligt alltså...
 
Hello Kitty måste dö
 
Igår drog Erik med mig till en bokhandel. själv köpte jag ingen bok men hittade ändå en rätt intressant. Ska nog beställa den, tänkte ju ändå vara tidig med att beställa kurslitteratur så kör nog på denhär med. Verkar vara rätt lik Beijing Doll som jag läste för några år sen. Gillar denhär typen av böcker: Realistisk, handlar om nån människa som är tyyyyp i ens egna ålder och utspelar sig i ett annat land ;)
 
Nu-Sola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0