Vindaloo

Hej sötisar
 
Ni undrar säkert vad jag sysslat med de senaste dagarna.
 
Jo, det är nämligen så att Erik har kommit hem igen så jag har myst mest med honom..
 
Igår var vi på restaurangen Indira. jag var helt galen och beställde kyckling vindaloo, vilket ju är känt som en av de starkaste indiska maträtterna. Vet inte riktigt om jag kan rekomendera detta till normala människor, tror nog det är mest psykopater som jag och Aho som pallar sånt. Maträtten äts tydligen i Goa. Kan tala om att jag inte ska beställa maträtten den dagen jag åker till Goa. Fyfan. FÖ riktigt god, men inte riktigt värt att bränna sönder matstrupen på faktiskt. Blir nog snäll och okryddad mat ett tag framöver. Pappa kommer snart med Thai, men jag hoppas innerligt på söt jordnötsås. Det pallar jag. Men inga krydstarka ekkel-grejer.
 
Imorrn äre inflyttningsfest hos Martin och Ebba vilket ska bli kul.
 
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0