Inköpslista

Ska nu göra något så ovanligt som att blogga om mode ;)
 
Eller inte så mycket mode som vad jag planerar att köpa inför hösten
 
1 Vit skjorta.
 
Okej, var definitivt vårens projekt. Jag gick runt och letade som en galning efter en någorlunda normal skjorta. Köpte en på Zara. Var på gränsen till för liten storlek när jag väl köpte den. Sedan tvättade kära mamma den i för varmt vatten så den krympte ännu mer. Den går väl att ha nu men e obehagligt liten tyvärr. Så ska nog köpa en likadan i normal storlek och övervaka tvättningen.
 
 
2 Koftor
 
I alla storlekar, längder. Som passar till jeans, strumpbyxor allt. En tjock lång kofta med tjocka strumpbyxor+over knees är fö min favorit vinter-klädsel ;)
 
3. Jeans som inte är låga
 
Alltså det tog mig 21 år att lära mig att low waist INTE är smikrande för kroppen. Vill inte high waist a la 80-90 tal heller men alltså typ medium?
 
4. Höstboots
 
 Helt enkelt-jag har snygga skor för sommaren å för vintern. men inget till tidig höst :(
 
 
Sådär. Någon som vill leta detta åt mig?
 
 

Kommentarer
Postat av: Aho

jaaaaaaag

2012-08-12 @ 11:08:25
URL: http://alchera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0