Hemma igen

Hej
 
Idag kom jag alltså hem från exotiska Finspång, Östergötland. Det var skoj. Åkte dit i torsdags, i fredags var erik och jag i exotiska söderköping och åt glass på ett myspys ställe som heter "smultronstället" och ligger vid göta kanal. Det var kul. På lördagen åkte vi ut på landsbyggden och gick på en rolig kräftskiva organiserad av två jättesnela flikkor som heter Tove och Josefin. Sjukt snela hestar som bjöd på kräftor å allt.
Mja å förutom detta så har jag myspyst med Erik och även hans familj. Det var skoj å nu är jag hemma.
Men nu blire inga fler besök där på ett tag för jättesnart kommer erik hem igen :):):)
 
blah vad trött jag blev. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0