^

Idag har jag gjort. hm. jag gick upp och kollade på OS avslutningen. Skönt. Nu slipper man OS. Känner en tjej som dansade på denna ceremoni, men vafan. hur ska man kunna se en person av alla 1000-tals dansare lixom?
Spice Girls däremot gick inte att missa. Blev väldigt klad hest när de uppträdde. Snacka om att de damerna var lixom en central del av mitt liv när jag var sisådär 6 år.
 
I eftermiddags åkte jag till farsta centrum.
 
Tkr shopping e lite kul nuförtiden, fast ändå har jag rätt svårt för det. Vet inte varför men blir lite velig när jag ska köpa nåt. Tror det har med sparsamhet. Det är väligt konstigt iof för jag har inte svårt att gå ut och äta middag och betala massor, men ska jag köpa ett plagg som kostar mer än 200 kr då jävlar.
 
Fick i alla fall med mig en blå kofta och en tröja från hm. Om jag vore sådär ambitiös hade jag ju lätt lagt upp bilder på det. men icke det e jag inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0