Mode som Carro inte bryr sig om...eller?

Ska snart lägga upp bilder på vad jag vill ha inför hösten! klädväg alltså..

Kan skriva en lista än sålänge:

*Snygga boots, gummisula och stabil klack så man gå å dom även på vintern
*Overkneestrumpor. Vart i helvette e mina gråa rutiga? :O
*Kofta. Stickad som inte sticks å känns fejk. Ska köpa en snygg på Monki tror jag.

Köpte en svart kjol igår under min shopping med Emi. Skönt att slippa gå runt i min hemska gråa jeanskjol som förra hösten/vintern

Btw en rättelse om inlägget om kvinnliga sångerskor som jag redan har fått kritik för av en av mina trogna läsare. Självklart finns det amazing sångröster som Mariah Carey,Whitney Houston och Amy Winehouse(rip) men de två som jag tog upp är dom som tilltalar mig mest. Är även övertygad om att Christina Aguilera skulle vart känd operasångerska om hon nu inte var en popartist.


Kommentarer
Postat av: Diana

OMG!! Hur ska jag överleva denna förödande händelse?!:( :( :(

2011-08-13 @ 16:27:24
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0