Pics

HAHHA. Kollar igenom bilder som jag har sparade på datorn. Jag fotar aldrig utan bilderna består typ av sparade/mottagna. Det roliga är att typ alla bilder innehåller Diana eller Aho. De är typ mina enda fotograferande vänner..Här är några exempel:



En kväll fick vi för oss att ha tequila-fest


Vad ska man säga. Carro lika fotogenisk som alltid. Å alla andra har fotomodellminer. Ja. Endel saker förändras aldrig





Första bilden som inte innehåller Diana eller Aho!...För typ ett år sedan hade jag en fascination för utgångar. Här på V-Sturecompagniet. Kvinnan längst till höger har lyckats bli en äkta sverige-kändis sen dess. (ni som tittar på lyxfällen å hänger med i tv/bloggvärlden vet nog exakt vem hon är ;P)





Förra året i September fick jag för mig att ha en fest. Jag undrar vad som hade kunnat göra festen mer Wtf än vad den redan var. Typ att Paris Hilton skulle dyka upp. Tom Diana blev full! Hahahaa. garvar sönder när jag tänker på allt på allt som hände under kvällen <3





Kommentarer
Postat av: Aho

HAHAHA :D fina tillbakablickar. spec dianas fylla :D

2011-04-25 @ 00:10:45
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahahaha mobba mig inte :( Jag hade nog blivit matförgiftad eller något ju!! :D

2011-04-25 @ 20:52:51
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Veronica

OMG Carro! Jag är ju smoking hot!! HAha ;D

Vettu vaaaad??!!:D jag har precis shoppat din birthday present!;D oooh My gawd det ärbara Veronica som köper presenter på nätet klockan 2 på natten men wtf jag slutade ju nyss jobbet!:O gummsigummsgumms kolla in min nya blogg på finest! Är så less på blogg.se, så uddigt att man inte kan mobilblogga från iphone :O dagens problem liksom :P

Kramisar!!

2011-04-26 @ 01:50:38
URL: http://Www.finest.se/veronicaduljic
Postat av: Veronica

OMG Carro! Jag är ju smoking hot!! HAha ;D

Vettu vaaaad??!!:D jag har precis shoppat din birthday present!;D oooh My gawd det ärbara Veronica som köper presenter på nätet klockan 2 på natten men wtf jag slutade ju nyss jobbet!:O gummsigummsgumms kolla in min nya blogg på finest! Är så less på blogg.se, så uddigt att man inte kan mobilblogga från iphone :O dagens problem liksom :P

Kramisar!!

2011-04-26 @ 01:51:42
URL: http://Www.finest.se/veronicaduljic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0