utekväll


WOOOOHOOO xD

Fy satan vilken toppenkväll! Veronica å jag Åkte in till fridhemsplan för att besöka krökarstället theodoras. Dit kom även Tess,Emi, Kim, Aho, Diana&hennes vänner =). Några godisshots senare drog alla andra barnen till söder å jag å Veronica tog tuben till östermalmstorg. Mötte upp Veronicas kompis Jessica och hennes två supersöta kompisar på fridays =). Efter det drog vi till Sturecompagniet där vi först dansade lite i huvudsalen å sen drog upp till "klubb i klubben"- V-klubben :D...Där vare nice å vi blev bjudna på skumpa och shots av trevliga pojkar...Det vart riktigt svettigt efter ett tag å vi dansade arslena av oss.

Sen drog de andra vidare å lökiga som veronica å jag var tog nattbussen hem till mig :D. Somnade vid 4 typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0