Update

Jag lever..Jag gör faktiskt det...

Tja, whatsup...Fredag nästa vecka drar jag på min årliga resa till Slovakien i 3 veckor. Vet inte vad jag ska säga..Det kommer bli det gamla vanliga. Hänga på landet med stefan, gå ut på stan på kvällen (med mina gamlingar till släktingar)..Mitt hopp detta år är att min dryga kusin tar med mig på ungdomsaktiviteter. Nu har hon nämligen blivit ihop med sitt ex. Han e så jävla trevlig och kommer säkert ta initiativ till att vi ska hänga :)...De e så söta. De ser ut och är exakt som Serena å Dan i Gossip Girl...Jag är så glad att de funnit tillbaka till varran..
Hade faktiskt sett fram emot resan om vi bara kunde vara normala å flyga. Orka ta båt/bil genom detdär jävla skitlandet som vi numera åker igenom (vill inte säga vilket för då får jag halva min kompiskrets emot mig ;))

När jag kommer hem därifrån så e det en vecka kvar tills mamma å ja drar till Malta i fem dagar...Vi ska hälsa på min bruur..Å så ska ja kolla läget..För kanske kanske (inte säkert) flyttar jag dit i några månader (fråga mig för further information)

Mellan dessa två resor ska det även hinnas att leka med Sajsen som ju ska dra iväg å plugga till USA i 1-4 år :O.


 


Kanske bloggar något mer innan/under mina resor..Isf informerar jag er!

Si no van a morir mi muerte, porque quieren vivir mi vida
http://www.myspace.com/raulinrosendo

Kommentarer
Postat av: Diana

Kroatioen är INTE som montenegro alltså. Ingen jävel har det här ;P

2010-07-03 @ 17:45:12
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0