Studenten-En av de absolut bästa dagarna i mitt liv

Haha. Nu ska jag blogga om själva studenten dårå!!!!!!!!

Studenten var awesome! Har ju redan berättat i stora drag vad som skedde
Själva grejset i skolan va väl helt ok. Aho blev årets stilikon, Nova årets organisatör, Tess å kakan årets par, Fredrik årets sömntuta, Hamrin årets kämpe. Vad ska man säga? Jag känner coola människor :D

Flaket var hur jävla kul som helst. Det va så jävla kul att stå där kladdig och vinka till folk inne i stan. Novotny och jag dissade fontänbadet och skyndade hem till våra mottagningar. När jag kom hem var bara en bekant till familjen och min moster där, men sedan droppade det in fler!. Anastasia och Magnus (angelicas föräldrar) kom dit lika taggade som alltid (haha de är ju idrottslärare så de måste ha energi!!!)..De kunde studentsången bättre än jag iaf!!!!!!

Sedan anlände Jean,Birgitta vars son Filip är min barndomsvän <3. Vi har inte setts sen Paris men nu har vi lovat varran att vi ska ses oftare! Haha. Jag var lite "JAG HAR TAGIT STUDENTEN"-flummig men han tyckte bara ja va en skön prick. Det va riktigt nice att prata om livet med honom.
Sedan anlände även Viktors mamma. Viktor kunde inte närvara dock.

Efter ett tag så var ja tvungen att säga hejdå till alla för att gå på Emis fest. Den va riktigt skoj. Det va en rejäl blanding på folk. Mest vårt gäng och grannklassen, men även endel Sam-elever smet in :D. Vi var där till typ 5-tiden :O..

Min bror skulle komma hem å överraska mig dagen innan studenten. Men han missade planet. FAIL!

Okeej. Nu ska vi snacka student-presenter:

-En väska från Tosca Blu. Ni får se IRL..
-Ett jättefint armband från dessa kära taggade idrottslärare
-Sammanlagt 3500 spänn ( 200 Euro från faster i förskott, 1000 spänn från moster, 500 spänn från Viktors mor)
-Ett armband av läder från Filips familj
-Skumpa?:P, och ett gulligt bild-collage gjort av min moster.
-Veronicas ska jag få på torsdag :P...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0