fml

Asså hallå.

Mitt liv suger. Trodde jag skulle bli sjuk. hade ont i halsen i morse å förmiddags. men nu är det över. Nekade ett besök hos Veronica pga detta falska alarm. FML.

Imorgon ska jag nog bara gå å köpa godis. det kommer ju endå va värsta snöstorm å skit så jag kommer bara var hemma å plugga. Våra flummiga english-teachers har dock ännu inte lagt upp själva uppgiften som vi ska förbereda för det muntliga provet som jag har på tisdag. åå jag vill inte >.<

En "sann atlet" är ju jag enligt Kim. Och en sådan borde kolla på ishockey just nu. Men jag orkar inte.

Men jag vann nutidsorienteringen på Eg-rätten för andra veckan i rad :D..denna gång var ja på delad förstaplats med Alex. 9/10 fick vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0