singstar

Shulla!

Först vill jag bara säga att anledningen till att jag inte  har en enda biverkning av svininfluensavaccinet säkerligen e för att jag redan har haft dendär influensan! Kroppen indentifierar säkert dedär viruset som vaccinet innehöll! När ja var sådär sjuk för några månader sen å tog blodbrov kollade dedär jubelidioterna på vårcentralen endast om jag hade streptokocker. De uteslöt totalt risken att det var nån influensa!


Igår hade jak en trevlig kväll :). Allt började jag med att jag försökte koppla in ps2:et när jag kom hem från skolan. Haha det va en jävla utmaning. Men sen kom far hem å fixade det på 2 sek. När de hade åkt till deras fest var det inte långt kvar innan Kim kom hit :), kort efteråt kom Alex å Fredrik och senare även Henrik. Efter ett tag kom Andreas, å sedan Tobias. Sen fick jag ett glädjande sms från lilla Mickis att hon kunde komma hon med :). I vilket fall som helst så bojkottade jag sjungandet till en början, MEN sen sjöng jag faktiskt sammanlagt 4 gånger! (2 av gångerna fick jag hjälp av mickis respektive henrik). de två gångerna jag sjöng själv VANN JAG FAKTISKT :D :D :D. Men jag tycker att kvällens stjärna var vår kära Kim som ju sjunger som tusen änglar! Inte nog med att hon stod för en enastående underhållning genom sin vackra sång, hon peppde även andra att sjunga!


Kommentarer
Postat av: Aho

Natriumklorid? eller vad fan de hette? TELL ME EVERYTHING!!

2009-11-21 @ 19:13:22
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0