Português

HAHAHAHA!

Natta sa att hon förknippar mig med denhär låten! Att hon tänker på mej när hon hör den...Hmm....Utstrålar jag Brasilien på nåt sätt?..Har hört förut att folk förknippar mig med Brasilianska låtar (iaf låtar på portugisiska).sist nelly furtado-onde estas....Kanske borde flytta dit. Woho,om jag nu e höjden av platthet som en av mina kära vänner så fint uttryckte det för någon månad sen, e ju Brasilien veeerkligen rätt ställe för mig alltså ;)




Edit: Obrigada Nathalie för att du har påminnt mig om denna låts existens! Det var längesen ja hade en låt så grovt mkt på hjärnan som denna ;D

Kommentarer
Postat av: Natta

haha^^ Det är kärlek darling!:D

2009-11-17 @ 20:46:41
URL: http://habitualwarfare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0