Me ayudas, por favor

Ja. Som kanske redan vet har jag varit en riktig kapitalist idag å shoppat en massa....
Nej, det har ja väl inte egentligen. Allt började med att ja gick in på Mq, provade en svart samettskjol från Paris, Kate&I...Köpte den. Sen fick mor mig att prova en svart klänning. Den kostade 699 så det vart ju inget man köper bara sådär, så ja får den som julklapp. Haha(hon köpte den nu, men vi ska låtsas om att ja inte vet nånting :P)....Sen gick ja till BikBok å köpte en svart munkjacka... Sen gjorde jag det mest arga jag har gjort i hela mitt liv! Jag köpte en svart ögonskugga!. Dessvärre med glitter i (HITTAR INGA BILLIGA UTAN DETDÄR JÄVLA GLITTRET)...Iaf viva la diva is the shit....Problemet e att ja har ingen aning om hur man smetar på sånthär. Gjorde det, å drog en blöt pensel (ala aho och diana) över, men ser bara ut som en ny medlem i familjen addams....Aho, inge farmville på håltimmen på tisdag! Nv-toaletterna goes makeupsalong :D

omg?var det nåt ja köpte som inte var svart? Okej, klänningen vart mer mörkgrå...Minns fan inte...Får ju inte kolla på den :P....Den ligger där i skåpet å ja får inte tjuvkika :P....Men ändå...Darkness-carro :O :O :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0