EG-rätt

Mjao :)

Svenskanationella gick väl rätt bra :) skrev om pinsamma föräldrar. Kände att jag hade mkt att skriva om :P...Haha, de har frågat om hur det gick xD. Men inte vad ja skrev om xD hoppas inte de frågar xD.

Nu ere såhär att jag måste plugga ihjäl mig. Jag ska nämligen ha Eg-rätt prov på fredag som jag bara måååste ha MVG på! I tisdags gick vi igenom instuderingsfrågor och för ovanlighetens skull räckte jag upp handen. Nu kommer det coola: Juridiklärare-anders skrev ordagrannt det jag sade på tavlan!* HAHA han bah" detdär var en riktig bra förklaring". Jo det e för att ja tänkte själv och inte skrev av boken!




*Fotnot: Frågan var:  Vad gör revisionsrätten?
Mitt svar var ungefär: "Ser till att Eu-länderna använder bidragspengarna väl"

Nu vet ni det!


BTW, på tal om Eu! SNÄLLA gå in här: http://www.nejtilleu.se/popmoteu/ och lyssna på "Den förlorade Generationen-Ut ut eu" HAHA xD. Asså under ettan satt Nathalie å ja å garvade ihjäl oss åt den i månader! Snälla, ni kommer garva ihjäl er, lyssna på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0