ciao

Mjauuuuwwww :D

Idag har jag haft matematik där ja satt å ritade misslykade kurvor. Efter det hjälpte jag Diana skriva sitt svenskatal :)
Sen hade jag eng c där vi fick dela in oss i grupper. Vi ska nämligen skriva egna julpjäser å spela upp dom för 8:or.... Vi ska göra nå skumish tomten goes maffiaboss grejs. Undrar om dom inte e för små för å fatta....
Jag ska spela tomtefru (natta e tomten). Jag kunde såklart inte låta bli att döpa min roll till Gina. Ska gå runt å leka italian-american alltså....

Imorrn börjar jag halv 2...ska plugga eg-rätt med alex innan...Hmm...Å ja kanske går å äter sushi innan :3 :)

Mjauw. Fan alla mina inlägg har börjat handla om skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0