givande tv-kväll

Hej!

Snart ska jag till stan med mor. Diana har inte svarat på mitt andra sms ang. att vi skulle gå å rösta med BB idag!
Så det lär väl inte bli något.

Igår kollade jag på tv. Först såg jag ca en halvtimme av Dirty Dancing 2 (för 3dje gången), sen bytte jag till Europakorrespondenterna...Det handlade om droger i Europa, och de visade nån stad i Holland där man kan sitta å röka cannabis...Sen var det en debatt mellan en engelsk (liberal-partist) och en svensk Kristdemokrat...Måste säga att engelsmannen ägde stort. Dendär kvinnan kunde inte argumentera. Måste dock erkänna att det är fusk att någon får argumentera på sitt modersmål mot någon som inte har språket som första språk....Kan vara det, men hon var inte bra asså....Kan vara så att jag håller med honom litegrann oxå (jag blev kallad för dum i huvet på högstadiet när jag presenterade mina liberala åsikter kring ämnet)

I better go. Guess what? jag ska eta indiskt inne i stan....tiiihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0