Vår!

Hej!

Vilket vårväder! Äntligen!

Idag har det varit en ganska udda dag.

Just det! Kolla in fronterforumet i rummet "Speak up".. Där har "jag" skrivit en hyllning till mattanternas underverk...Rättare sagt Andreas skrev det åt mej...

Såg ni Packat och Klart igår? All creds till de som sköter musiken i programet, skitbra att inleda med Ja Rule&Jadakiss(?)- New york...Ska slänga upp den lite senare, den passar så jävla bra och får folk att fatta coolheten med staden...

Kanske kommer missa Den rätte för Rosing, hoppas jag hinner med D.H iaf! TV nar nämligen varit på reparation IGEN, och ska därmed kopplas in på en massa sätt innan. Det kan inte jag, så jag väntar på far :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0