Utmanad

Utmaningen:
- Länka till den som utmanat. http://myperfectlifee.blogg.se/
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

7 sanningar om mig:

-  Jag gillar inte att gå på bio. Jag tycker det är slöseri med pengar, och jag gillar inte att betala skådespelarnas helt störda löner.

- Jag tycker bensin och avgaser luktar gott. Det gör Kim oxå förresten...

-  Okej. De flesta vet redan dethär. Men jag är en riktig pojkflicka när det gäller shopping. Jag kan inte shoppa!

-  Okej, endel vet dethär oxå, men jag är sjukt bra på att rocka rockring!!!! Jag kan gå och rocka samtidigt å allt.. och kan rocka timmar! No kidding!

-  Jag har väldigt svårt att sluta tänka på saker. Ett exempel är när jag hakade upp mej på att jag inte kan göra tabeller på Kemin. Mina bordsvänner tyckte jag skulle släppa det, men jag fortsatte att klaga på det om och om igen...

- Jag har extremt återkommande drömmar. Jag har drömt i princip om samma personer (nej diana, inte om dig) i ett halvår nu, men det är lixom inte så att jag har nån relation till dem eller känner dom personerna IRL, utan de bara kommer upp i drömmarna. Sign?

- Mitt hår är sjukt fult på vintern. Inte för att skryta eller nåt, men utomlands är mitt hår verkligen assnyggt, lockigt, lent osv... speciellt i tropiska länder, men även i typ Paris... Jag vet inte vad detta beror på, men jag tror att det har med vattnet att göra. I sverige är vattnet hårt, vilket gör mitt hår väldigt trådigt, risigt och ja..hårt!.


Jag utmanar:

-Diana
-Jenny (jennhe)
-Aho
-Malin (jedinstven)
-Kajsa
-Hamrin
-Johanna R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0