Paradise

Nu kom jag tänka på hur sjukt nervös jag var innan muntliga fysikkompleteringen igår. Fan, jag måste verklien lära mig att chilla. Var så nervös att jag gick Catwalk på NV och fick feedback för mitt fotarbete av Diana. Stört?
Shit, folk måste trott att jag var mongo.

Hahahaha. Kom å tänka på denna låt av nån anledning. Asså ingen i Sverige känner till den. Det var typ när vi var 11 eller nåt när den kom ut, men den slog aldrig igenom här på riktigt. I usa och england däremot är "Kaci" från Florida väldigt känd. Jag såg videon på nån utländsk musikkanal som hette "musikbox", när jag var typ 11-12 eller nåt :P.

Haha sötaste dansen/videon iaf, värd å kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0