Mjao

Hej Kära vänner!

Idag på luchen skrattade jag som aldrig förr.. Jag, Andreas,Kim å Natta var de som skrattade mest av alla haha...
Asså mattanterna hade uppfunnit nån slags trevlig blandning, som prydde salladsbuféen så fint. Ingredienser på ett ungefär:
*Frön
*Äpplen
*Två morotsstavar
*Apelsinskivor
*Nån gul kompott.
Efter minuter av garv så beslutade vi oss för att smaka. Så natta gick och hämtade lite åt oss. Den gula kompotten rann ut över hela tallriken. Vi luktade på den, och den luktade verkligen sopor!

Nåväl, sen beslutade jag å mina muppar oss att dissa Amsterdam i höst, å köra på Berlin. Spännande, det blir sjukt många resor inom närmaste framtiden. Miljö å Finanskris, my main conserns asså....Sen på hemvägen så började Kim å jag att snacka om att vi måste hälsa på lilla Diana om hon åker till Thailand, vintern efter gymnasiet. Fan, jag längtar verkligen dit! Skulle kunna visa mina kompisar allt!  Iaf i Phuket!

Saknar dessa fina melodier som spelas typ överallt i det underbaraste landet <3


Kommentarer
Postat av: veronica

japp jag kommer hem den 25e sent på kvällen och studentskivan är nog den 27 eller 29 April tror jag eller om det var maj =S Måste ta reda på det först =p

2009-03-09 @ 21:29:52
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/
Postat av: Aho

jag följer med er till thailand :D

2009-03-09 @ 23:27:54
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0