Lökiga sthlm

Suck!

Idag har Kim och jag varit i en svettig stad och kollat i affärer..Fyfan, va jobbigt!
Jag köpte min blommiga,mönstriga klänning på top shop som jag hade spanat in förra gången =). Den passar bra till en skinnjacka nu på våren :)

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu. Mor å far bestämmer sig för om de ska på ett party eller ej, och de ville tidigare ha med mig, men jag tackar nej. Jag går gång på gång på en massa partyn med dom, ibland har jag tur och träffar nån i min ålder ibland inte. På detta partyt finns det iaf inga i min ålder, och jag vågar inte riskera det igen-en massa ironiska osympatiska 25 åriga kostymmän som man förväntas tala med då de oxå är "ungdomar". Suck, har fortfarande mardrömmar...

Nu ska jag gå å bestämma mig lite hära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0