knistereffekt,bitte!

Hej!

what´s up? Vet ni?
Imorron börjar skolan! And I don´t give a fuck.

Igår var jag i farsta. Inne på Gina Tricot tänkte jag eventuellt kolla in klänningen som Diana, Aho och Bella tänkte tvinga på mej här om dagen. En tjej gick in i affären och frågade en anställd om EXAKT den klänningen. Vet att det var den.
Hon fick ungefär dethär svaret:
" Den sålde slut så fort att vi knappt hann packa fram alla"

Egentligen vet jag inte om jag ska ångra att jag inte köpte den för att, vill man verkligen ha en klänning som hela Stockholm kommer spinga runt i?

Asså...Milka Watermelon....Allvarligt?
Så sjukt äckligt "Milka Glück Milchcreme & Knistereffekt"
Öh..Minst sagt en knistereffekt! Rena rama fyrverkeriet i käften efter det.





nicht gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0