Jag vill kolla på star wars!

...okej, kanske inte just nu..Men jag vill kolla på film!
Mina vänner måste garva, med tanke på att jag brukar få ADHD när vi kollar på film, men jag vill se filmer jag gillar. Gärna en sann historia.
Först och främst vill jag se den omtalade "Slumdog Millionaire." Jag tänker gå hem till Diana å tanka över den på ett USB eller nåt... Måste se den, men palla bio. Sen ska det bli spännande att kolla klart "Hotel Rwanda" på juridiken!

Sen vill jag se filmer som är jättegamla, men som jag inte sett än...T.ex "Brokedown Palace" och "Return to Paradise".  Verkar spännande, i det otroligt spännande temat om oskyldiga personer som oskyldigt åkt fast för narkotikasmuggling i länder med hårda straff, t.ex thailand, malaysia osv...



Nu över till nåt helt annat!
Läste att solkrämer kan öka risken för hudcancer.
Saken är, att trots att jag varken är kemist, forskare eller läkare är det något jag ALLTID vetat! Asså vad kan det vara för bra med att ligga å steka i solen med alla dessa konstiga ämnen på huden?!. Läs innehållsförteckningen nån gång! hallå, det är ju fan sånt man labbar med på Kemin typ!.Jag är som ni vet alltid asbrun, och jag ligger till skillnad från alla andra charterturister ALDRIG i solen med en massa solkrämer å skit. Solkräm i all ära, för att inte bränna sig när man är i vattnet osv, men att ligga i solen med det..nej tack!

Det var ett långt inlägg! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0