493 miljoner?!

Nej!

Vad ni än kommer säga, så vet jag ändå att ni innerst inne håller med mig!

Idag visade Aho mig en sak på bloggens startsida. Det var att Johny Depp har blivit erbjuden 493 miljoner om han väljer att spela in en film igen! Kan världen bli mer sjuk?!
Jag tror inte att dessa skådespelare skulle tacka nej om de fick erbjudandet 5 miljoner för film. De har ändå ett mkt roligare jobb än alla andra så de skulle nog dö för detdär jobbet, även om det "bara" gav ett par mille...

Samma gäller alla fotbollspelare, artister modeller mm.... Alla tjatar bara på bankdirektörer och sånt, men hallå?! de tjänar ju bara 1/10000 del av vad dessa "kreativa" personer gör...Vet att det är publiken som ger lönen till artisterna men det skulle kunna gå att ordna, jag lovar!

Vad ska dom med pengarna till? Att köpa gamla slott som endast borde vara till för skolutflykter?!

Jag vet att ni tycker detsamma, folk som inte tycker som jag försöker bara inbilda sig att de inte är avundsjuka av sig. Detta handlar inte om avundsjuka, detta handlar om sunt förnuft!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag skulle också vilja ha 493 miljoner :(

2009-03-30 @ 19:49:29
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Kim

KOMMUNIST-CARRO! Klart dom ska på pengar. Det är folket som sköter efterfrågan och då kan man inte klaga ^^. Det är inte jämförbart med direktörer som får miljontals kronor av SKATTEBETALARNAS pengar. Fy på dig.

2009-03-30 @ 20:07:14
Postat av: Carro

SV Kim:

NEJ! INTE KOMMUNISTCARRO!

Jag är medveten om att skattebetalarna ger direktörerna löner. Jag underströk faktiskt att det är publiken som ger kändisarna lönerna. Jag poängterade även att det går att ordna att de inte får dessa omänskliga summor, det är bara ingen som pallar lägga sig i det!..



Än så länge kan man se till att inte vara en av dom som driver denna "efterfrågan", genom att bojkotta bio exempelvis!



2009-03-30 @ 20:15:04
URL: http://jagecaroline.blogg.se/
Postat av: Aho

HAHAHA GIVE ME A BREAK!



"det är bara ingen som pallar lägga sig i det!.. "



shit. det är precis så dom vill att det ska vara. sen finns det blinda/whatever människor som ovan som hjälper till. sorgligt.



och sluta ta ordet "kommunism" som en förolämpning, för det är antagligen det finaste man kan säga.

2009-03-31 @ 19:14:09
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0