Nationaldag

Mjao!

Ja. Igår skulle jag på två studentmottagningar. Det blev iaf en haha. Ja, jag skulle ju till Jessi. När jag plingade på sade hennes far att hon fortfarande åkte flak. Detta var ju synd, med tanke på att jag skulle ta bussen till om 20 min. Jag gick hem och sedan när jag gick till bussen träffade jag lilla Jessi. Haha hon var...ehm glaad ;) ;P.....ehm...ja...

Väl framme i Stuvsta var det en hel drama att gå över dendär Ågesta/Huddinge korsningen. SHIT ASSÅ....Det var vääärsta köerna och jag fick vänta på grön gubbe hur länge som helst...Jag hade ju blommor och bara lös studentmottagning om mig så alla bilar med "glada" studenter fick för sig att vråla extra mot mig..Haha. Ja, man rycks nästan med och är glad åt dom :)

Hemma hos Veronica fick jag träffa hennes pojkvän och sambo Daniel+veronicas släkt... För första gången. Sedan träffade jag Malin, men henne har ja träffat förr :).Och veronicas syrra (psst hon ser ut som carolina gynning fast bättre men säg inte det till henne för hon blir tydligen sur) och veronicas brorsa (ja, jag var peddo-carro igen men t.om Malin erkände att han är snygg)...
Det var skoj, grill och allmänt flum och vi skickade ett sms till 118 800 med frågan "kan gå på bio på nyårsafton?" (my idea) och de skrev ja, fast öppentiderna varierar...Nu vet ni det!



Student-Virre


Idag är det nationaldagsfirande hos Diana =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0