i dont waaanna do this anymore...

Hej!

Idag skrev jag ju då mitt slutprov i matte c...Behöver bara 3 poäng för att klara det då jag har klarat en massa inlämningsuppgifter. Okej, hoppas jag får G då XD....

Sen gick ja hem...sola lite å gick till stan med Kim. Vi kollade lite på kläder. Men vi hade ju ingen diana eller aho med oss så det blev ju ingen direkt shopping. Ska dock in och köpa några linnen imorrn..
Sen träffade vi Calle i årstaberg och fixade lite till lördag då vi ska till tanto...Istället för party hos andreas imorrn..lilla rackarn har fått halfluss :(, krya på dig! :)<3

Nu ska jag göra sånnadär glammiga snabbnudlar. Ja, jag kan laga mat!

Kommentarer
Postat av: Diana

Han kanske fått klamydia i halsen, hihihihi :*

2009-06-25 @ 18:32:52
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0