FML-dag

Jag kände verkligen FML idag.

Drog till farsta vid 10 för att fixa ett och annat. Glömde utbetalningskortet hemma, men jag gick ändå till banken för att klaga över att jag inte fått ett för april. De sa att det löser sig. Sen fixa jag en halv studentpresent. Måste tillbaka dit på fucking fredag igen och göra exakt samma grejer som idag...effektivitet it is lixom!

Nu ska jag berätta vilken sjukt äcklig hemfärd jag hade! Jo. Jag skulle köpa mitt sommarlovskort som jag trodde fanns på pressbyrån! det hade dom inte, så jag gick till tunnelbanespärrarna, där de skickade mig till Larsbodakiosken. Haha, dum som jag var gick jag dit, där fanns den inte heller. Så jag fick gå enda till Farsta Strand. Det värsta var att jag skulle gå på min idrottslektion kl 1. Så i sista minuten kom jag inspringande till idrotten där vi körde softboll i vinden. Jag träffade faktiskt bollen! tur det med tanke på att man gått på tennis....

En annan störd grej var att i farsta kom en helt random tjej fram till mig och bad mig att få på hennes örhänge. Haha, hur oskillad är man om man inte kan göra det själv?!

Kommentarer
Postat av: Aho

sv: eller hur! jag provade den och den är hur söt som helst :D

2009-06-04 @ 11:15:54
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0