Denna sommar....

Nähe. Det är nästan så att man börjar skämmas lite pga att man har sagt 100 gånger de senaste 5 åren att man ska åka till Kalifornien, och ännu har det inte blivit av. Okej, jag ska inte låta bortskämd, för jag har hunnit med sjukt många andra resor under tiden....

Kan ju iaf meddela att det inte ser ut att bli av i sommar heller... Har beslutat för att åka dit på egen hand nån gång i framtiden. Orkar inte förlita mig på olika personer. Hoppades på San Diego och sedan till LA för att träffa min UCLA student och hans flickvän, men icke....

Nej. Istället får man hänga här på rätt sida av atlanten och njuta av den europeiska sommaren. Igen. Ska bli kul att umgås med mina roliga vänner, ha grillpartyn, gå ut med de som är 18 osv =). Sen blir det väl förmodligen (chocken-arne) slovakien....Är sjukt orolig för att herr Stefan ska få för sig att resa bort just när jag kommer dit :/...Asså seriöst, jag rymmer därifrån i så fall...Jag ska utpessa honom på msn snart :P hehe.....
Kanske kan jag väl även få hänga med några av mina drygfan till släktingar ut, nu när jag är 18....
                                               
 

Har ni lust att kolla på en video med personen jag skulle träffat i usa kan ni kolla på när han (han i t-shirt) dansar på gatan med en annan kille...Varning för en oerhörd boring stund...Bra musik dock....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0