Rahtree <333

HAHAHAHAHAHA ÅÅÅÅH <333333

Detta är ren lycka och ren tur :D...Jo förr i tiden brukade jag lyssna på Thailändska kassetband....Hahaha, som ni fattar kunde jag inte lista ut vad grupperna hette eller vad låtarna hette iom att det stod på thailändska, och jag kunde inte heller uppfatta vad som de sjöng. Idag, sökte jag helt av en slump på Thai pop på youtube och hittade gruppen vars kasettband jag LYSSNAT SÖNDER! Under hmm... mellan/högstadiet samt efter mitt sista besök i thailandia som ju var i....9:an?

Kan inte bestämma vilken av låtarna som är mest catchig :P...Iom att jag minns denhär mest så bjuder jag ju på den :)...Och kom inte och säg att detta inte e catchigt!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0