Frescati och suushi :)

Shululu!

Idag var Alex å Jag i SU:s bibliotek och letade böcker till vårt projektarbete. Det var jobbigt, men efteråt åkte vi till trånkan å käka sushi :)..Satt där å gossipade i en timme typ...Å sen köpte Aläx en kaktus. Haha! :D

Å nu har jag skickat in min komparativa poesianalys som faktiskt blev 2 sidor! Woho jag e awezome. Så..Nu ska jag inte tänka mer på svenskan utan chilla..


RIP Gizmo! :(. Fick reda på att vovven jag brukade passa förr i tiden (Typ i 6:an-7:an) dog i fredags... nussen. jag som inte hann träffa honom igen efter att vi sågs sist för...? 2 år sen? :(

Kommentarer
Postat av: Kim

Neeej, inte lilla Gizmo :(

2009-12-14 @ 18:15:09
Postat av: Carro

Sv Kim: :(...Han blev 10 år, det e ju ändå rätt bra :)..Han fick hjärntumör. Det e ju vanligt med tumörer hos gamla hundar :(

2009-12-14 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0