År 2009-bilder


Folk fyllde 18 år=KALAAAS!!!! Denna bild är från vår första 18 åring, Dianas fest :)







Jag fyllde också år! USA-party :D



Hahaha, Valborg hos Mickis :D




Folk tog studenten, inte minst Veronica :D :D :D <3




Bilandet till Slovakien blev lite skumt... Failad övernattning i Sopot, Polen. Ändå kul att se hur deras omtalade semesterställe ser ut :)... Här på början av Europas längsta pir med Oscars pappa :)






Dagsutflykt till Wien, pappa, jag å min faster :)






Helt plötsligt gick han i prideparaden... :,)





Hözztlåååv i Looondon, och där har dom god mat på skumma ställen :3



Dagen efter jag kom hem vart det Halloween och dags för CHILICHIPS OCH HOLIDAYDIPP!
Denna kombitation vart årets upptäckt!




Krökiga kvällar vart det gott om :), avslutande bild från Tequilakvällen hos Hoe härom veckan :)


Har snott de flesta bilderna av andra, hoppas att jag inte blir stämd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0