:D

Idag var jag lite geeky och loggade in på fronter. Såg att Annie rättat de komparativa analyserna...Detta var hennes kommentar:

Caroline
Du har skrivit en alldeles utmärkt analys, din absolut bästa. Ditt språk och din disposition är tydliga och dina slutsatser är djupgående. Du drar alldeles fantastiska paralleller som du förklarar på ett ytterst lättbegripligt sätt.

Kort sagt: Mycket bra!

Omdöme: G2,3VG2,3,4,5MVG1,23


LOOOOOL!!!!!!!!!!WTF?! HAHAHAHAHA min analys söööög ju xD

Asså? kan någon förklara för mig varför jag går NV?!

Jag kommer ändå bara få VG i svenska. FML

Kommentarer
Postat av: Diana

Alltså vad har du gjort? rövslickare! hahaha

2009-12-22 @ 13:45:19
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0