2007

Välkommen år 2008 :)

Jag gjorde en lång årsresume som av nån sjuk anledning inte sparades :OOO
Jag gör en kort nu då:

Årets höjdpunkter:
* När året inleddes å första veckan på året, Thailand,<3333
* Sommaren, för att det var bal å ja slutade grundskolan
* Min kusins bröllop för att ja hade kul med min tyska polare Vivien :P
* Tidiga hösten för att ja lärde kände fett mkt folk i  min nya skola :P
* Att ja typ aldrig var sjuk.

Sämsta med året:
* Tråkigt på sina håll
* Jag har blivit dålig i skolan, speciellt i matte :P
* Många idiotiska saker som skedde här i världen, fast det gör det varje år.

Med detta år förknippar jag:
Facebook
Bilddagboken
Mintchocklad
Ryanair
Mp3

Fråga mej inte varför

Men nu e 2008 här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0